Rendelés
1. Milyen termékek találhatóak meg a weboldalon?
A weboldalon új, gyári, ipari minőségű faipari szerszámok, kiegészítők és flexibilis csövek vásárolhatóak meg. A magas precizitású eszközök a legmodernebb technológiával készülnek, korszerű anyagokkal, biztosítva ezzel a műhelyek gördülékeny munkavégzését. A Woodmaster termékek mellett egyéb márkák is megtalálhatóak az oldalon, melyeket nagy odafigyeléssel választottunk ki a Vásárlók maximális elégedettsége érdekében.
2. Hogyan tudok rendelést leadni?
A termék oldalán lehet kiválasztani a kívánt típust és mennyiséget. A kiválasztott terméket a „Kosár” gombra kattintva lehet a kosárba helyezni. A vásárlás folytatása, véglegesítése a kosárban, az ott megadott funkciókat jelző gombokkal történik. A vásárlás véglegesítése során van lehetőség a regisztrálásra, számlázási, szállítási adatok megadására, fizetési mód kiválasztására. Ezután a vásárlást Csapatunk e-mailben megerősíti és tájékoztat a szállítási, fizetési információkról.
3. Hogyan tudok rendelést módosítani?
Ha Csapatunk még nem erősítette meg rendelést e-mailben, módosíthatja rendelését e-mail üzenetben. Az üzenetben tüntessen fel minden rendelési részletet. A Csapatunk által kiküldött megerősítést követően folyamatban lévő rendelés módosítására nincs lehetőség.
4. A termék, amit szerettem volna megvásárolni nincs raktáron. Hogyan rendelhetem meg?
Bizonyos termékek esetében Csapatunk előrendelési lehetőséget biztosít.Az előrendelési lehetőséget a * jel jelöli. Az adott termék oldalán, illetve Csapatunktól tájékozódhat az előrendelés lehetőségéről és a várható szállítási időről.
5. A termékekre milyen garanciális feltételek vonatkoznak?
Csapatunk az oldalon található termékekre 2 éves kellék- és termékszavatosságot vállal. Emellett tartós fogyasztási cikkeknek minősülő termékeinkre 1 év jótállás vonatkozik.
Fizetés és szállítás
1. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Banki átutalásos előrefizetés, illetve utánvétes fizetési mód választható. Banki átutalásos előrefizetés esetén a Csapatunk által küldött, fizetési információkat tartalmazó e-mail-t követő 2 munkanapon belül kell átutalni a rendelés összegét az üzenetben jelölt banki adatokat követve, feltüntetve a rendelés azonosítót. Utánvétes fizetési mód választása esetén a rendelés összegének kiegyenlítése a kézbesítést végző futárszolgálatnak készpénzben történik.
2. Mennyibe kerül a szállítás és mennyi a várható szállítási idő?
A szállítást és kézbesítést a Magyar Posta Logisztika/GLS/DPD végzi. A várható szállítási idő a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail dátumát követő naptól kezdődően 1 - 2 munkanap, kivéve, ha Csapatunk értesítést küld eltérő szállítási időről.
Vásárlástól való elállás
1. Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
A rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetősége van elállni vásárlási szándékától. Ez alól kivételt képeznek az előrendelt termékek, melyeket Csapatunk előrendelésre szerzett be. Ehhez kérjük, jutassa el címünkre az elállási nyilatkozatát (melyhez mintát az ÁSZF-ben talál) és a terméket tartozékaival és számlával együtt a saját költségén. Csapatunk kizárólag sérülésmentes, sértetlen csomagolású, üzemképes, teljesen ép, eredeti állapotú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a vételárat megtéríteni. Amennyiben a vásárlást követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. Az elállási jog csak fogyasztóként történő vásárlás esetén gyakorolható, szervezeteket/vállalkozásokat az elállási jog nem illeti meg.
Nem talált választ kérdésére? További tájékoztatás érdekében tekintse meg Általános Szerződési Feltételeinket, vagy érdeklődjön Csapatunktól. Ügyfélszolgálatunk a következő nyelveken elérhető: magyar, angol, francia, német, spanyol, bolgár
Kapcsolat: info@woodmaster.hu +36 88 404 519 8200 Veszprém, Budapest út 54.